Geoblog.pl    jowa31    Podróże    P jak Peru i B jak Boliwia czyli Hola Jola!!!    Cusco czyli powrot na nocleg
Zwiń mapę
2013
05
maj

Cusco czyli powrot na nocleg

 
Peru
Peru, Cusco
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 15183 km
 
Wrocilysmy do Cusco nie tak pozno. Dziewczyny na dworcu autobusowym przy ul. Manco Capoca zaczely juz jeczec, ze moze taryfa do hostelu, ale ostatecznie je pognalam. Bylo nie daleko, jaies 20 minut piechota.
A jak potem wodeczka, ktora ocalala z dnia poprzedniego smakowala.Znacznie lepsza niz dnia poprzedniego.
Przed wodeczka poszlysmy jeszcze do pobliskiej knajpy, ktora pamietalam z poprzedniego wyjazdu.
Wowczas byla to ´¨kurczakarnia¨´ z zupami typu rosol i kurczakiem w roznej pozstaci.
Aktualnie to chinska knajpa, gdzie jakies zupki typu won-ton.
Ale dalej juz nie chcialo im sie szukac to co mialam robic. (cos w rodzaju malych kawalkow mieska+ cebula z dodatkiem 2 kawalkow pomidorka+ obowiazkowy ryz= 13 S , a herbata coca -opakowanie ze sklepu =2S)

Po kolacji sama zrobilam maly spacer po nocnym Cusco. Na placu Franciszka pdswietlana fontanna, jakies stoly z grami z boku, laweczki pelne ludzi. Kawalek dalej przedstawienie- teatr lalki. Dokola pelno ludzi przygladajacych sie i komentujacych akcje.

Potem - czyli jak resztki pisco sie skonczyly -juz tylko kapiel i spac.
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (1)
  • zdjęcie
Komentarze (1)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2013-05-07 16:24
jednego tylko nie jest w stanie moj umysł rozkminic...
jak moze zostac cos w butelce z poprzedniego dnia...?nie kumam?strułyscie sie?ktos wam cos dosypał?czy butla była wielka jak cysterna?/ale to i tak nie jest usprawiedliwieniem...albowiem juz ruskie zołnierze kiedys odkryły ze mozna sprzedac cysterne wódki i kupic litr spirytusu/
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0