Geoblog.pl    jowa31    Podróże    czy to Gruzja, czy iluzja?    jutro w drogę!...
2016

jutro w drogę!...

Polska, Poznań

... do królestwa Iberii, po skarby Kolchidy, a także z Kurą w tle.
Gruzji jeszcze na mojej liście nie było, to będzie.
Sprawdziłam dziś pogodę w Tbilisi na najbliższe dni, zapowiada się nieźle, od 11 do 15 C w dzień. Oczywiście będzie nie tylko Tbilisi, tyle, że tam lądujemy. Potem w drogę.

Lecimy LOT-em z WAW czyli na początek Okęcie będzie. Bilet nabyłam w którejś tam środzie Lotowskiej, za 450zł. Tyle, że niestety starty i lądowania w godzinach nocnych.
Poki co z lekka poczytałam o historii Gruzji, a dzieje ciekawe mieli. Niemniej jak znam Hopa to i tak w tym zakresie moje wpisy uzupełni.
Lecimy we dwie tj. M. i ja.
Jutro o 14 z minutami startuję z dworca PKP w Poznaniu do Warszawy, gdzie spotykamy się z M.

No to dla wszystkich WESOŁYCH I KOLOROWYCH JAJ!!! (mogą być Faberge)

zula - 2016-03-26 06:18
Wesołych i zdrowych dni w Gruzji ☺

hop - 2016-03-26 18:53
juz sie boje....R O A M I N G U.....po ostatnich doswiadczeniach z WYsp Zielonego przyladka i wczorajszej wizycie u skretynialych pracownic ../...tak tak..nie ukrywajmy nazwy ani nie bojmy sie okreslania stanu umyslowego zatrudnionych tam nieukow.../ - "Timobila" jak debila....no nic..mus liczyc na lut szczescia ,ze tym razem pakiety danych nie sciagna sie samoczynnie nie wiedziec czemu i nie wiedziec na czyje zaproszenie i pozwolenie hahahahahah

hop - 2016-03-26 18:55
P.S.
tylko niech zadna uprzejma dusza nie mowi mi gescie wspolczucia i dobrej rady jak mam ustawic lacznosci i pakiety w telefonie hahahaha...bo wszystko bylo "powylonczane" a i tak "na......lo"

genek
genek - 2016-03-26 21:37
olac roaming kupic se prepaida na miejscu - sa naprawde tanie i net hula na nich spoko. Na poczcie swojego nr nagrac by zainteresowani dzwonili na nr gruzinski.