Geoblog.pl    jowa31    Podróże    do Jordanii droga nie tak znów daleka, a tam co na nas czeka?    przygotowania ...
2016

przygotowania ...

Polska, Gorzów Wielkopolski

... najpierw, bo w lutym za 850zł nabyłam bilet na loty z Tegla przez Istambuł do Aqaby. Pośrednikiem był My Trip, a przewoźnikiem Turkish Air. Mieliśmy wylot 30 kwietnia, po południu, a następnego dnia , trochę po północy, miało być lądowanie w Aqabie.
Tymczasem..,
po kilku dniach od My Trip i TA info o zmianie czasu przelotów. Nieistotne.
Jakieś 2 tygodnie temu tak zmienili, że 30.04. lecimy do Istambułu, gdzie spędzamy ok.26 h, a potem do Aqaby. (załatwić wizę!)

To jeszcze nic ale z powrotem to przesadzili: z Aqaby do Istambułu mamy lot 09 maja, zaś z Stambułu do Berlina 08 maja!!!
Do roboty!
Dzwonie do My Trip, numer telefonu w Warszawie, a tu baba jedna po angielsku do mnie! To ja tym swoim, łamanym też. Ale chyba nic nie zrozumiała, choc zapewniała, że przysle na e maila sprostowanie.
To 2 telefon to Turkish, do Warszawy. Tu już na szczęście po polsku. Kobieta mówi, że sprostuje nasze 4 bilety.
Sprostowała. Na jednym bilecie, w jednej rubryce prawidłowe daty czyli oba loty w dniu 09 maja (godziny OK), a w drugiej rubryce nadal wracamy 09 maja z Aqaby do Stambułu skąd dzień wcześniej lecimy do Berlina.

Z e- wizą na szczęście bez problemu. Po około 5 minutach i opłacie 20,70 USD (płatność kartą kredytową lub debetową Visa, Mastercard)
wiza jest w skrzynce pocztowej. Dla pewności drukuję.
Teraz jeszcze plan do zrobienia. I rezerwacja choćby części noclegów.