Geoblog.pl    jowa31    Podróże    na koniec świata -RAROTONGA (Wyspy Cooka) - jowa wymiata    do odlotu już blisko więc Guten Tag lotnisko
2018

do odlotu już blisko więc Guten Tag lotnisko

Niemcy
Niemcy, Dusseldorf Flughafen

Pogodę mieliśmy barową, non stop siąpiło, bo to nawet deszcz porządny nie był.
Z hotelu wyszliśmy o 11.00, gdyż stwierdziliśmy, że przed taaaką podróżą należy się porządnie wyspać, a przynajmniej wyleżeć.

Pochodziliśmy po mieście, z grubsza Starówkę miejscową zaliczając. Przede wszystkim nad Ren zaszliśmy. Strasznie szybki nurt wody pooglądaliśmy, a ponieważ wiało od rzeki to wróciliśmy na deptak.
Mamy już swoją ulubioną kawiarnię, w ktorej byliśmy dzisiaj chyba jedynymi klientami. Ceny przyzwoite, gdyż dobra kawa lub herbata to tylko 2 Euro.
Potem na obiad do "turka', nie wiadono, gdzie będzie następny, poza tymi w samolocie.
Sprawdziliśmy też trasę do S- bany.
Trochę przed 17.00 zabraliśmy plecaki z hotelu Schumacher i na Sbanę.
Uczciwie chcieliśmy skasować zakupione bilety (po 2,80E/sztuka, a 4 osobowy za 10.20) tyle, że kasowników ani na zewnątrz, ani w wagonie nie widzieliśmy.
Debatujemy co z tymi biletami. No i odzywa się siedząca obok nas polka i mowi o poomarańczowych kasownikach na zewnątrz przy biletomatach.

Okazało się nadto, że S 1, ktorą jechaliśmy nie dochodzi bezpośrednio na lotnisko (bezpośrednio S 11), tylko na dworzec skąd Skytrenem dojazd.
Udało się, wysiadając z sbany skasować bilety.

Na lotnisku do informacji, gdzie dowiedzieliśmy się, że z terminala C odlatujemy, a na niego właśnie przyjechaliśmy.
Teraz czekamy do 20.55- planowy odlot , a 2 h wcześniej odprawa. Teraz wykorzystuję darmowe WI FI (do 6 h darmo).
Rano około 6.00 jesteśmy w Abu Dhabi.

Nie wiem skąd będzie następne info na blogu, gdyż od czasu do czasu laptop mi fiksuje.