Geoblog.pl    jowa31    Podróże    na koniec Å›wiata -RAROTONGA (Wyspy Cooka) - jowa wymiata    a u nas nadal sobota, a w Polsce niedziela...
2018

a u nas nadal sobota, a w Polsce niedziela...

Wyspy Cooka
Wyspy Cooka, Avarua

a skoro sobota to bylismy w stolicy czyli AvRUA na Punanga Nui Market.
Jako stali bywalcy w stolicy, a także okolicy wybralismy się autobusem Clocwaise. Raptem z 15 minut jazdy.
Przybyliśmy ok.10.00, sam market trwa do ok.12.00, potem to już nędzne resztki. Kupić tu można tak owoce, warzywa jak i parea, bluzki i inne części garderoby. Dla chętnych perły, głównie czarne z ktorych słynie wyspa. W różnych cenach. POśledniej jakości już od 5 NZ$.

Można się najeść, a takzę ok. 10.30 zaczynają się występy i pokazy miejscowego tańca, w wykonaniu dzieci.

Po Punanga Nui idziemy do sklepów, M.in. , oczywiście po alkohol. Najtańsz litrowa butelka bialej wódki to 35 NZ$, wino - ceny od 10 NZ$.

Jeszcze wczesny obidek w postaci makaronu z warzywami, za 13 NZ$ i możemy wracać.
Powrót autobusem do KIIKii Motelu, gdzie przeprowadziliśmy się wczoraj. Przed nami ostatnie 5 noclegów i powrót.
Po powrocie inwestuję w siebie i kupuję za 20 NZ$ dostęp do wi-fi ( 2 mega).

• zdjÄ™cie
hop - 2018-02-11 06:25
W dobrym kierunku pani fotograf zmierza... prawie jak rzÄ…d

zula - 2018-02-11 08:32
Bardzo dobra inwestycja!...dzięki Twojej decyzji widzimy jak tam jest gdy u nas niedziela a u ...Was sobota- szczęściarze!
Kolory,tańce ale kot bije wszystkich o ... skórę!
Pięknie ,radości i odpoczynku!

zula - 2018-02-11 08:32
Brawo za 98!!!
:-)

hop - 2018-02-11 10:13
i to była pani kierownik bardzo dobra inwestycja...ale przyznaj sie...chciałaś poczytać info w sieci bo wczoraj był ...kolejny "dziesiaty dzień miesiąca gdy zbliżają się do prawdy"

Malaaaa
Malaaaa - 2018-02-12 18:03
Jakie drogie intenety na tym końcu świata! Biedna tamtejsza młodzież, co oni robią całymi dniami?! :o