Geoblog.pl    jowa31    Podróże    tak wiele i niewiele czyli jesienne SESZELE    ostatni dzień lata; tej jesieni
2018

ostatni dzień lata; tej jesieni

Seszele
Seszele, Anse Royale

Tak, tak wracamy.
Wczoraj jeszcze dziewczyny zrobiły wypad do stolicy. Najpierw poszły do Ogrodu Botanicznego, gdzie za wstęp zapłaciły po 100 rupii. Tam główną atrakcją były komary i jakieś takie gryzące.
Kwiaty i rośliny nieoznaczone
to i wyszły z ogrodu niezadowolone!
Ponieważ odlot bliski to poszły jeszcze na miasto po magnesy, mydełka i inne pamiątki.

Dzisiaj ja z kolei wybrałam się na ostatnie zakupy. Sklepy głównie pozamykane, wszak to niedziela. Niemniej udalo mi się kupić kilka magnesów, mydełka i inne pierdołki.
Potem poszłam nad zatokę, chwilę posiedzieć w marinie. Na koniec jeszcze zakole jakiś bagien z ptakami.
Szybko wróciłam do Anse Royale, Tam jeszcze super rybka w take away-u, obejrzenie z zewnątrz tutejszego Uniwersytetu.
Do domku, pakować się.

Taxi zamówiona na 22.30, odlot o 01.45 (kalendarzowo poniedziałek).
Najpierw stoimy na balkonie i wypatrujemy auta.
Potem....
Pozamykałyśmy apartamenty, klucze do nich zostały w umówionym miejscu. Stoimy na ulicy.
A czas mija, ot tak sobie leci.
W końcu Beata dzwoni do faceta, który miał przysłać transport.
Okazuje się, że facet pomylił dni. Owszem taxi miała nas zabrać tylko rano o 10.30.

No i masz babo, a nawet baby placek.
Około 23.00, ciemno, sklepy pozamykane to i ruchu ulicznego nie ma. Restauracja, gdzie ewentualnie możnaby taxi zamówić zamknięta.
Beata wybrała się na posterunek tut. Policji.
Jak poszła tak jej nie ma z 15 minut, w końcu idę sprawdzić co tam się dzieje. B. stoi przed barierką i nawija. Daje mi znaki, aby nie przeszkadzać. Wychodzę.

Za chwilę podjeżdża policyjny samochód. Sprawny tak jak i polskie, tu się klamką drzwi nie otwiera, tam kufra nie można zamknąć, ale nic to jedziemy na lotnisko.
Uffffff, zdążyłyśmy. Przed nami super kolejka, która w miarę się przemieszcza. Dostajemy bording karty. Idziemy.
Potem lot najpierw do Zurichu, a stamtąd LOT-em do Warszawy.

I tak przygoda była
ale się skończyła
morał z tego taki,
na następną zbieraj miedziaki!