Geoblog.pl    jowa31    Podróże    TIM (Tajlandia -Indonezja - Malezja), a na deser... Papua Zachodnia    Surat Thani czyli przesiadka do Parku Khao Sok

Surat Thani czyli przesiadka do Parku Khao Sok

Tajlandia, Surat Thani

Poszlo szybko. Przynajmniej na dworcu. Obok kolejowego jest autobusowy. Autobusem jedziemy do PN Khao Sok. @ godziny i jestesmy na rozdrozu, gdzie kierowca nas wysadza.
Tu czekaja na nas kierowcy z 2 roznych hoteli. Kieruje sie Pascalem i wybieram Jungle Huts.
Pokoj 4 osobowy - duzy z duza lazienka w ladnym miejscu. Cena 400 B (za caly pokoj.}.
Jedna droga wedrujemy w te i z powrotem. Jemy obiadem. Kupujemy alkohol- wylacznie w celu dezynfekcji.

Jako pierwsza dostrzegam kolibra. Ten jest czarno- zolty. Dziewczyny za wyjatkiem Marzeny tez maja okazje go zobzczyc.
To moj kolejny, ale ich pierwszy Mala w ubieglym roku kilka przespala.
Nasze bungalowy sasiaduja z rzeka.
Wieczorem wysluchamy koncertu pana i pani zaby.
Okolo 15 zaczyna lac. Siedzimy na tarasie i obserwujemy, takze wysluchujemy.
Ptaszki spiewaja, wiec my milczymy, zwlaszcza Marta.
Po deszczu mamy okazje zaobserwowac swietliki.
Na naszym domku, wieczorem, gekon rozprawia sie z owadami.

Tak w ogole to nie wiem czy wiecie, ze Mala adoptowala nas wszystkie 3 jako swoje matki.

Sytuacja to niebanalna
bo kazda z nas to rodzicielka intertemporalna.

Marzena zostala mianowana rzecznikiem praw dziecka, albo tez 1 osobowym Komitetem ds. Obrony Dziecka.
Ja to chyba ta wredna bo jakos tak wstaje najwczesniej i budze Male.
Natomiast Marta to uczy dziecko opowiadac takie rozne bajki.
Tak wiec uwazajcie na Mali opowiesci, o ile wroci.

Wycieczki .
Owszem organizuja, ale ceny wysokie np: 2 h wyprawa do sloni -800 B, 1/2 dnia w dzungli- 800 B, caly dzien 1.200 B. Zwiedzanie od 8.00 do 16.00 w tym jezioro i groty- 1.500 B. Do tego wstep do Parku.
Rezygnujemy , pojdziemy same.