Geoblog.pl    jowa31    Podróże    TIM (Tajlandia -Indonezja - Malezja), a na deser... Papua Zachodnia    Wieczorem ladujemy na LCCT ( Kuala Lumpur)

Wieczorem ladujemy na LCCT ( Kuala Lumpur)

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur

O 20.45 wyladowalismy na LCCT - lotnisko tanich linii lotniczych nieopodal Kuala Lumpur.
Czekamy na bagaz.
Po jego otrzymaniu szybka wymiana pieniedzy, a w tym rupii indonezyjskich. Wypelniamy formularz i blyskawicznie dostajemy po kolejnym stemplu w paszporcie.

Okazuje sie, ze ostatni autobus do Malakki byl o 21.00, a nie o 22.00 jak wyczytałam w internecie.
Tak wiec, po kolacji na lotnisku ładujemy sie do autobusu, ktory wiezie nas do KL Sentral czyli glownego dworca kolejowego w Kl.
Na dworcu rozgladamy sie za noclegiem. Z prawej Hilton, z drugiej strny tez cos 4 gwiazdkowego, ale to raczej nie nasz ulubiony standard.
Latamy z Mala wokol dworca. Znajdujemy hotel w przyzwoitym standardzie i cenie.
Na dodatek pokoje maja lazienkę, TV, ciepła wodę , normalne srocze i takie tam glupstwa jak np. winda (jak sie czyms takim jezdzi juz zapomnialam - prawie.)
Portier jeszcze wskazał nam jedyny słuszny kierunek czyli sklep całodobowy. Idziemy po piwko, spożywamy je, a potem spac.