Geoblog.pl    jowa31    Podróże    droga na GALAPAGOS czyli... KOLUMBIA i EKWADOR - 12.03.-10.04.2011r.    Na wyspie San Cristobal z lwami morskimi i fokami czyli slodkie lenistwo
Zwiń mapę
2011
02
kwi

Na wyspie San Cristobal z lwami morskimi i fokami czyli slodkie lenistwo

 
Ekwador
Ekwador, Puerto Baquerizo Moreno
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 12929 km
 
Oj, slodkie lenistwo konczy sie juz jutro rano, o 6.40 w porcie bedzie odprawa fitosanitarna, a potem lodz i na wyspe Santa Cruz do Puerto Ayora. Na 2 dni, potem samolot do Quito. Potem to znaczy 05 kwietnia.
Poki co odpoczywalysmy na plazach pelnych fok i lwow morskich. Troche iguan, inne male ladowe i zielone jaszczurki. Pelikany, kanarki zolto-zielone i inne ptaki.
Miasteczko pelne jest lwow morskich i fok. Wyleguja sie na pobliskich plazach, deptaku nadmorskim, a takze na lawkach i podestach.
Troche tras do wedrowek. Dzisiaj z Marzena ruszylysmy na trasy po parku. Doszlysmy na kolejna plaze niewidoczna z miasteczka. Potem na wzgorze widokowe skad widac nastepna wyste- Leon Dormido. Same skaly , niezamieszkala.
Tak nas to zmeczylo, ze jak o 15.00 wrocilysmy to poszlysmy spac.
Po drodze pilysmy wode, ktorej temperatura- od slonca- doszla do ok. 35-40 C.
Po powrocie do hostelu San Francisko wykapalysmy sie i padlysmy w lozkach.

CENY
lodz z San Cristobal na Santa Cruz- 25$
hostal San Francisko - 20$ pokoj z lazienka i TV,
piwo duze -2,50$ (w sklepie),
almuerzo - 3 $,
soki, szklanka-- 1,50$,
kawa- 1,50$
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (5)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (3)
DODAJ KOMENTARZ
wiarus
wiarus - 2011-04-03 08:00
Zdjęcia piękne.Bardzo interesujące. zwłaszcza ten ptaszek. U nas takich nie ma.
 
hop
hop - 2011-04-03 08:52
odprawa fitosanitarna???heheh no to obawiam się,że możecie nie wrocić w komplecie...
 
Mala
Mala - 2011-04-03 22:30
Łaaał! Ale sniadanko! Łaaaaał! Ale widoczki! Łaaaaaaaał! ;)
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0