Geoblog.pl    jowa31    Podróże    Wyspa Wielkanocna na Wielkanoc czyli ...poradnik jak zbankrutowac    Przekraczamy granicę czyli prawie doba w autobusie

Przekraczamy granicę czyli prawie doba w autobusie

Argentyna
Argentyna, Mendoza
Przejechano 20820 km

Planowy wyjazd z Santiago, o 9.50. Autobus też ujdzie, miejsca trochę mamy. Na dzień dobry czyli Buenos dias każdy dostaje prawdziwie papierową torbę z nazwą firmy transportowej czyli Pullman del Sur, a w niej słodycze i orzeszki.
Po kilku (ok.3-4 h) przekraczamy granicę.
Z lekka wkurzają nas celnicy i urzędasy na granicy, już odzwyczaliliśmy się od tego. Kobieta, która siedzi w busie blisko nas płaci cło.

Potem jeszcze mamy całkiem spory obiad od firmy transportowej. A w autobusie napoje, w tym ciepłe.

Hop
Hop - 2014-04-27 05:17
"Cała reszta zrzuca się na coś, po ok. 500 CLP od głowy. No to my też. Nawet nie rozpytujemy na co to, gdyż tylko 1 facet mówi trochę po angielsku. (dobrze, że znamy hiszpański ;-) )"-laski znowu niechcacy kupily koke

zula - 2014-04-27 07:19
Jakie widoki ..jakie góry ?...
Hop dopisz coś proszę jak wyszukasz w swojej mądrej głowie...lub Internecie!,
pozdrawiam

zula - 2014-04-27 07:21
Jowa31 - Gratuluję- do "100" idziesz jak burza!! ;)

zula - 2014-04-29 21:48
Doczytałam coś: "Andy (hiszp. Los Andes, Cordillera de los Andes) – góry fałdowe znajdujące się w Ameryce Południowej na terenie Wenezueli, Kolumbii, Ekwadoru, Peru, Boliwii, Chile oraz Argentyny. Góry ciągną się wzdłuż Oceanu Spokojnego od zatoki Paria na północy po Ziemię Ognistą na południu, na przestrzeni ponad 7000 km, co sprawia, że jest to najdłuższy łańcuch górski na Ziemi. Szerokość Andów wynosi 200–800 km. Najwyższe szczyty to Aconcagua (6962 m n.p.m.), Ojos del Salado (6893 m n.p.m.) oraz Nevado Pissis (6793 m n.p.m.)."