Geoblog.pl    jowa31    Podróże    i na Islandię przyszedł czas    jeszcze chwila i lecimy, tym razem z Berlin

jeszcze chwila i lecimy, tym razem z Berlin

Polska, Gorzów Wlkp.

Bilet nabyty tak dawno temu, że już nie pamiętam kiedy to było. Ale...na pewno przed lotami Wizz air z Gdańska do Keflaviku.
W związku z tym lecimy z Berlina. Na miejsce dowiozą nas ( albo i nie) linie Berlin Air. (Bilet kosztował coś ok.700zł, włącznie z dużym bagażem.)
Lecimy ekipą 5 osobową.

Parking blisko Tegla zabezpieczony. Tym razem trafiłam na porównywarkę cenową parkingów w berlinie i wyszło, że aktualnie najtaniej zapłacimy za X Parking przy ul. Meteor. Z dowozem do/ z lotniska za prawie 8 dni wyszło 45 Euro.
Przez internet zabukowałam też auto, z tzw. napędem 4W, z odbiorem z lotniska. Za tydzień zapłaciliśmy, po przeliczeniu na zł 1650. Auto dostarczy firma ICEPOLE.

Plan podróży sporządzony, kolejne etapy rozpisane na dni. Póki co mamy hotele na pierwsze 3 dni. Własciwie to 1 hotel, kilka km od lotniska o adekwatnej nazwie: Airport Inn Guest. Zarezerwowany przez booking. Co po przeliczeniu na złotówy za pokój 5 osobowy wyszlo tylko 409 zł, co jak na ten kraj to super cena.

Kolejne 2 noce spędzimy w Hella. Tam z kolei czekają na nas 2 domki. W pobliżu rzeki. Cena za nie, za 1 noc to 515 zł.

Teraz, tradycyjnie wykładam na parapet rzeczy do zabrania. Są tam już: paszport, aparat fotograficzny, i trochę innych dupereli.
będzie tego więcej.
Byle do środy, bo wtedy o 22.35 wylot z Tegla.

hop - 2015-05-19 12:12
gorzala spakowana

odliczamy....

hop - 2015-05-20 17:16
jedna sztuka jedzie na Tegel samotnie.Ze Slupska via Koszalin i Szczecin na Tegel.Nazwy firmy "busowej" nie wspomne albowiem to i tak jedyny przewoznik na trasie z Koszalina do Berlinkowa.35 min opoznienia na starcie w Koszalinie.Stanowisko postoju nie oznaczone.Pani /Kasia/ udzielajaca informacji w imieniu przewoznika zza biurka w siedzibie firmy /Goleniow/ srednio zorientowana co do miejsca odjazdu.co do czasu udzielila wyczerpujacej odpowiedzi ze bus wlasnie wraca z Berlinkowa i bedzie .Poznamy go po napisach na stanowisku miedzynarodowym./Dworzec w Koszalinie podobnie jak i caly Koszalin...tez "miedzynarodowy"...zamiast o 14.30 pojawia sie w gaszczu innych busow odjezdzajacych do "zagranicznych"miejscowosci ttypu Darlowo czy Mielno i dlugo oczekiwany pojazd.Oczywiscie nieopisany.za to pan elegancki.na moja z lekka tylko sarkastyczne zapytanie czy on jest z 14.30?odpowiada ze i owszem ale musial czekac na spoznialskich w berlinie?hm...zapewnia ze dojada.na czas.i na samolot sie zdazy.przed chwila otrzymalem info ze w Szczecinie korki i buz nie zdazy na przesiadkowy autobus i bedzie go gonil po autobhanie.pan nada zapewnia ze wszystko jest ok.no to ok.jak zwykle najtrudniej wydystac sie z tego POmylonego kraju

hop - 2015-05-20 20:59
ekipa juz razem.wsio sie udalo.slupszczanka przejeta przez desant poznanski.strach sie bac co ta ekipa wymysli