Co tu dużo mówić, od razu wlepię moją korespondencję z Bravofly.
Może inni też mieli/ maja te same problemy:
J Gorzów Wlkp. 02.02.2016r.
NR REZ. ID 46222....
Tel. kom.
e-mail: @wp.pl
Bravofly
W ubiegłym roku dokonałam u Was rezerwacji o nr ID 4622....., za którą zapłaciłam przelewem z karty kwotę 373,50Euro/ przeliczoną na zł ok.1545, 80 zł.
Rezerwacja obejmuje 4 osoby: J.
Dotyczy ona lotu linią TACV, w terminach 15 luty 2016r., z Las Palmas do Praia (godz. wylotu 19.30), powrotu 19 luty 2016 , wylot o godz. 07.30. Nr rez. TACV (PNR: PSJ..), kod systemu rezerwacji FH.....
Aktualnie ww. rezerwacja figuruje w Bravofly jako potwierdzona. Jednakże przy próbie logowania do linii TACV ww. nr rez. są odrzucane, pojawia się komunikat o braku takiego nr rez. Brak także możliwości sprawdzenia rezerwacji w Check my trip.
Po sprawdzeniu w różnych wyszukiwarkach lotów wiem, że o podanych godzinach wylotów żadne linie nie lecą. Są loty, ale w innych godzinach i inne linie np. Air Europa z LPA do MAD, a dalej TAP przez Lizbonę do RAI. Powrót o 14.15 Binter Canarias.
W związku z tą rezerwacją dokonałam rezerwacji hotelu w Praia.
W dniu dzisiejszym kontaktowałam się z pracownicą Waszej firmy, o godz.9.31 z tel. o nr 95 ...., która nie potrafiła udzielić mi jednoznaczej odpowiedzi, stwierdzając, że musi skontaktować się z kolegą i oddzwoni. Nie zrobiła tego do tej pory.
W związku z powyższym- do terminy odlotu 13 dni- proszę o jednoznaczną informację ( najlepiej na adres e –mail) oraz przesłanie właściwych biletów.
i odpowiedź:
Szanowna Pani Jolanto ,
Dziekujemy za Pani email,
Pragniemy Pania poinformowac iz Pani sprawa zostala przekazana do odpowiedniego dzialu zajmujacego sie kontaktem z liniami poniewaz bylo czasowe przesuniecie lotu w zwiazku z tym czekamy na odpowiedz linii jak rowniez na nowy plan lotow.
Bardzo prosimy o jeszcze chwile cierpliwoci , w tej samej chwili kiedy otrzymamy od linii nowy harmonogram poinformujemy Pania .
z powazaniem
K K P
03 luty
Do Bravfly dodzwonić się ni jak nie można, od nich też zero informacji!
Wysyłamy kolejne e maile. Grzeczniutkie!
Z mojej poczty z prośbą o informacjęo AKTUALNYCH ustaleniach- zero reakcji- z konta koleżanki, praktycznie ta sama treśc co u mnie wczoraj!
Jak na razie NIC !!!!!!!!!!!!!!!!!!
04 LUTY - czwartek
Z telefonu kumpeli, współpasażerki udało nam się dodzwonic do Bravofly. Udzielona nam info, że "rezerwacja jest częściowo potwierdzona ' . W jakiej części i która rezerwacja (mam jeszcze jedną na przelot Ryanair z SFX do Madrytu) kobieta już się nie wypowiedziała.
Coś tam jeszcze o tym, że są w trakcie załatwiania. Za chwilę, że nie mogą się skontaktować z biurem TCV!
LOGIKI brak, bo albo są w trakcie załatwiania, albo nie mogą się z biurem linii skontaktować.
Czas udzielenia odpowiedzi wg. słów pani nie jest znany (" nie dzisiaj").
05 LUTY (piątek)
posłałam kolejnego majla, ZERO reakcji! Ani słychu, ani widu! Na majla Lidki do dziś nie udzielili odpowiedzi!
I takie to BRAVO, a na dodatek FLY. Grunt, że ze ściągnięciem pieniędzy z karty -mojej-, oczywiście kilka miesięcy temu nie mieli problemów! Teraz maja wszystko w .....
Jutro i w niedziele pewnie nie pracują, bo muszą odpocząć!