08 luty - poniedziałek
Z Bravofly dostaję 2 e maile. Każdy o nieco innej treści.
Jeden zupełnie bez sensu. Facio pisze, że nie może skontaktować się z linią TACV, ani telefonicznie, ani e mailem. Pomimo tego mamy jechać na lotnisko. (Tam to pewnie uprowadzić samolot na Praię !? ).
Oto kopia odpowiedzi -tej bzdurnej:
Szanowny Panie/Szanowna Pani JOLANTA W!
Z przykrością pragniemy poinformować, że rezerwacja lotu id 4....... uległa zmianie.Probowalismy skontaktowac sie z liniami lotniczymi, niestety bez sukcesu nie moglismy wiec zwerifikowac Pani lotu.
W związku z duża liczbą klientów, których to dotyczy, oraz by pomóc Ci w szybkim znalezieniu alternatywnego rozwiązania, prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z linią lotniczą w celu zrobienia, jeśli to możliwe, nowej rezerwacji.
Jeśli pojawią się problemy w komunikacji z linią lotniczą, zachęcamy mimo wszystko do pojawienia się osobiście na lotnisku.
Pozostajemy do Twojej dyspozycji w razie wszelkich możliwych próśb o zwrot kosztów. Prosimy po prostu o odpowiedź na tę wiadomość e-mail lub o telefon na numer +48 703203011 (Pon. - Pt., 09:00 - 18:00 -0,5 pln / za minutę bez VAT)
Z poważaniem
Obsługa Klientów
drugi e-mail : Szanowna Pani Jolanto,
Dziekujemy za Pani email,
Niestety Pani Jolanto nadal niemamy informacji ze strony linii lotniczych, koledzy urguja droga mailowa jak I kazdego dnia probuja sie skontaktowac telefonicznie bez rezultatu.
W nastalej sytuacji mozemy Pani zaproonowac zwrot srodkow za dokonana rezerwacje .
z powazaniem
K.
Zaczynam działać sama. Najpierw rezygnuję z wcześniej zarezerwowanego na Prai hotelu. Koszt 6.950 ichniejszej waluty.
Potem piszę e-maile wg. adresów podanych na stronie linii. Kilka ich jest. Piszę wszędzie. Większość wraca jako nadane do błędnego adresata.
Poprzez facebooka wchodzę na ich stronę . Piszę kolejnego. Po kilku godzinach przychodzi odpowiedź, że zapytanie mam skierować pod inny adres. Wyrażam zdziwienie: I ??? Not You??
Pomimo tego wysyłam. Dziś przychodzi odpowiedź z Callcenter:
Good Morning
Dear customers
Unfortunately the flights were canceled, option we have at this point is the total amount of reimbursement or protection with Binter Canarias.
I'll send you the Binter flight and available dates for your analysis, if they decide, thank submitting the passport data.
Thank you, and we apologize for the inconvenience.
NT 6800 Y TU16FEB LPARAI SS1 1000 1255 CR9 M1
NT 6800 Y FR19FEB RAILPA SS1 1415 1750 CR9 S0
HDQ1S 9999 1243 30JUL15
1.BARBARA 2.HOP/MARZENAMALGORZATA 3.LIDIA
4/JOLANTA PSJ69
5. VR 004 X MO15FEB LISRAI HK4 1615 1925
*ELECTRONIC TKTG AVAILABLE ON THIS FLIGHT*
6. VR 001 X FR19FEB RAILIS HK4 0915 1415
*ELECTRONIC TKTG AVAILABLE ON THIS FLIGHT*
7.MIL/P 0039 0289292625
8.MIL/P FOR PAX REDIRECT TO WWW.BRAVOFLY.COM
9.MIL/H 0048609516286 HT
10.SSR OTHS VR ENVIADO EMAIL A ESPERA DE RESPOSTA NATALIA
11.SSR TKNE VR HK1LISRAI 0004X15FEB.6969653714007C1/P4
WALCZĘ, odpowiadam, że TAK.
Co będzie dalej?