Geoblog.pl    jowa31    Podróże    droga na GALAPAGOS czyli... KOLUMBIA i EKWADOR - 12.03.-10.04.2011r.    Tulcan czyli lapiemy autobus do Quito
Zwiń mapę
2011
19
mar

Tulcan czyli lapiemy autobus do Quito

 
Ekwador
Ekwador, Tulcán
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 10558 km
 
Zaraz po odprawach granicznych, a bylo juz grubo po 13.00 umawiam sie z facetem na dowoz do Tulcan. Na dworzec autobusowy,
za 4 $ od jazdy. Z granicy do Tulcan jest 7 km. Na granicy sa taxowy i minibusy, ktore dowoza na terminal autobusowy.

W Tulcan, zaraz po wyjsciu z taksowki mamy autobus do Quito.
No i przechodzimy na nowy przelicznik to jest dolar amerykanski, bedzie latwiej liczyc.
Autobus staje na kazdym przystanku, zabierajac i wysadzajac ludzi. POmocnik kierowcy i jednoczesnie kasjer, wklada do bagaznika i wydaje bagaze, kasuje za bilety.
W KOlumbii zreszta bylo podobnie, nawet jak kupi sie bilet na dworcu to i tak w autobusach tych duzych i malych jest pomocnik.
Co prszystanek to do autobusu wchodza sprzedawcy. Kupic mozna wszystko co niezbedne w drodze. Zaczynajac od lodow, poprzez wszelkie napoje, owoce, kanapki, sery, kukurydze. Po drodze nie umrzesz z glodu. Za te 4,80 $ jechalismy az do 18.30 czyli ok. 5 h.
Juz droga zwana Panaamericana, to i laski nie jeczaly i nie wydziwialy.

Poniewaz ok.18.00= 18.30 jest juz ciemno wiec z dworca pn autobusowego taxi do dzielnicy Mariscal ) dla gringo). Tam podjechalysmy pod hostel wybrany w Lonely Planet, ale niestety nie bylo miejsc.
Mily pan z obslugi wskazal pobliska uliczke, gdzie hostel przy hostelu.


CENY
autobus Tulcan' Quito ' 4,80$,
kanapka (w autobusie) - 1 $,
kolba kukurydzy - 0,50 $,
taxi z dworca pn do Mariscal = 6 $
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Komentarze (1)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2011-03-21 09:07
te odprawy tez brzmia groźnie.przypominaja mi sie od razu ruskie.
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0