Geoblog.pl    jowa31    Podróże    droga na GALAPAGOS czyli... KOLUMBIA i EKWADOR - 12.03.-10.04.2011r.    zegnaj Banos
Zwiń mapę
2011
24
mar

zegnaj Banos

 
Ekwador
Ekwador, Baños
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 11012 km
 
Oj, wczoraj zapomnialam o czyms napisac, waznym...
wyobrazcie sobie, ze po poludniu spojrzalam w niebo i co zobaczylam...
tecza, ale nie taka zwykla, a wokol slonca byl okrag, wygladalo to niesamowicie.
Nigdy wczesniej nie widzialam takiej teczy wokol slonca.
No coz ja niekiedy patrze w gore w przeciwienstwie do Marty, ktora patrzy pod nogi i dzieki temu w Quito znalazla na ziemi 10$.

Teraz jestesmy po ostatnim hostelowym sniadaniu i czekam na laski korzystajac z darmowego internetu.
Zaraz przemieszczamy sie na dworzec skad autobus zawiezie nas do Riobamby.
Tam kupujemy bilety na jutrzejszy pociag i wio.
Przez Alausi i Diabelski Nos.çU nas jest teraz 9.20, a w Polsce juz 15.20, tak wiec macie szczescie bo jestescie juz po poracy.
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Komentarze (4)
DODAJ KOMENTARZ
wiarmag
wiarmag - 2011-03-24 19:09
Widzieć słońce w tęczy--Czeka Cię świetlana przyszłość . .Wiarmag
 
hop
hop - 2011-03-24 20:54
mowiłem nie brac dopalaczy...potem widzicie okregi..a ta dycha była bez wątpienia starej..ale tak juz jest..bogatemu byk sie ocieli
 
jdz
jdz - 2011-03-25 07:29
Efekt Halo ;-) podobno lepiej nie widzieć go pierwszy raz w górach ;-)
 
jowa31
jowa31 - 2011-03-26 00:55
wybieram swietlana przyszlosc, poza tym Banos jakie to gory, gorki tylko
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0