Geoblog.pl    jowa31    Podróże    droga na GALAPAGOS czyli... KOLUMBIA i EKWADOR - 12.03.-10.04.2011r.    Wyspa Baltra i lotnisko czyli zegnajcie wyspy Galapagos
Zwiń mapę
2011
05
kwi

Wyspa Baltra i lotnisko czyli zegnajcie wyspy Galapagos

 
Ekwador
Ekwador, Isla Baltra
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 13205 km
 
Juz przed 8.00 bylysmy w obok portu w Puerto Ayora skad autobus mial nas zawiezc do cisniny dzielacej wyspe Santa Cruz z Baltra.
Mial, ale stad nie zawiozl. Okazalo sie, ze wyrusza on z Terminal Terrestre, ktore jest za miastem. Wsiadamy w taxi, chlopak nas wiezie. Ja patrze, a dworzec autobusowy zostaje po prawej, a my jedziemy dalej. No wiec interweniuje.
Cwaniak udaje Greka i mowi cos o Baltrze. Wycofuje i ostatecznie zostawia nas na dworcu. Jeszcze usiluje z nas zedzec po 3$/ os.
Nie dajemy sie. Placimy 5$, to normalna stawka na tej trasie.
Potem kobieta w kasie usiluje nas zrobic na 2 $. W koncu po moje interwencji oddaje.
Jedziemy za 1,80$/ osoba do cisniny.
Co ciekawe w te strone za prom placimy tylko 0,50$ ( w tamta bylo 0,80$7 os.)
Na lotnisku jestesmy wczesnie. Czekamy dosc dlugo, ale odlot zgodny z programem.

Okolo 17.20 jestesmy juz na lotnisku w Quito, tez planowo.
Za 6 $ bierzemy taxi na dworzec polnocny.
Tam szybko udaje nam sie zlapac chyba jeden z ostatnich autobusow do Otawalo. Co ciekawe, autobus nie rusza z dworca tylko stoi przed nim. Placimy po 2$/ osoba. Jedziemy ok. 2 h. W Tv autobusowej pokazuja w miedzyczasie 2 filmy. Jeden to ten ostatni hit z Angelina Jolie i D. Olbrychskim.

Troche po 20.00 jestesmy na dworcu autobusowym w Otawalo, gdzie za 1$ !!!!!!! taxi wiezie nasza 4 wraz z bagazami do hostelu Las Ponchos, zaraz przy placu Ponchos.
Bierzemy pokoj 4 osobowy z lazienka. Po 10$ / osoba. Ale hotel jest fajny.
Z wielkim oknem z ktorego widac kolejny z wulkanow.
Szybka kolacja, zakup napojow i idziemy spac.
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (3)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (1)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2011-04-07 05:26
13 000 km przejechac i ogladac "Kmicica"..to się nazywa patriotyzm
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0