Geoblog.pl    jowa31    Podróże    droga na GALAPAGOS czyli... KOLUMBIA i EKWADOR - 12.03.-10.04.2011r.    Wielki dzien w Otawalo czyli zakupy w deszczu
Zwiń mapę
2011
06
kwi

Wielki dzien w Otawalo czyli zakupy w deszczu

 
Ekwador
Ekwador, Otawalo
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 14564 km
 
Raniutko, bo juz kilka minut po 8.00 wstaje i ide na miasto. Plac Ponchos jest zaraz obok hostelu. To tutaj odbywaja sie codzienne targi.
Podobno najwiekszy jest w spobote, no ale tyle czasu to my nie mamy. Wiec zakupy robimy dzisiaj. Ceny jakby porownac z polskimi niewysokie. Za 2 bluzeczki z bawelny place, po targach 12 $.
Dostac tutaj mozna wszystko co turyscie do szczescia niezbedne: swetry, T- shirty, spodnie, bluzki, sukienki, portmonetki, torby i torebki wszelkiej masci, nie liczac szali, skarpet, rekawiczek czapek i innych towarow. Ceny wywolawcze sa rozne.
Kobieta wola za ladny , damski sweter 25$ , a sprzedaje go za 15$.
Szkoda tylko, ze pada.

Samo miasto liczy, podobno ok. 42.000 mieszkancow. Jest ladne, regularnie zaplanowane ulice, zadbane.
Najwyzej w okolicach targu owocowo- warzywnego lezy troche smieci.
Cala noc padalo, i tak az do ok. 12.00. Pozniej zrobilo sie troche cieplej, tak ok 18C.

Jutro rano ok. 7.00 jedziemy dalej, licze ze ok.16.00-17.00 bedziemy w Pasto (Kolumbia).
Wszystko zalezy tez od tego jak dlugo bedziemy przekraczac ¨¨ frontiere´¨

PS.
Chcialam wstawic jeszcze kilka fotek, ale niestety wyswietla mi sie info, ze zly format pliku IMG, nie wiem skad mi sie to wzielo, ale po powrocie do Polski, nadrobie te zaleglosc. Jest jeszcze kilka fotek, ktore warto zobaczyc.
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (4)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (2)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2011-04-07 05:24
prosze prosze jak to podróże kształcą...Pani Kierownik robi zakupy.GRATULACJE
 
Mala
Mala - 2011-04-07 14:37
Ja to wszystkie fotki zobaczyć będę chciała, koniecznie! ;)
Drogie Panie, wdychajcie latynowskie powietrze, bo od polskiego lepsze! I w kieszeniach troche słońca przywieść;)
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0