Geoblog.pl    jowa31    Podróże    SBB czyli Singapur -Birma -Borneo    3.00 nad ranem i jestesmy juz w Bagan
Zwiń mapę
2012
20
sty

3.00 nad ranem i jestesmy juz w Bagan

 
Birma
Birma, Bagan
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 13763 km
 
Tak, z Yangunu do Bagan jechalismy tylko 11 godzin, zamiast obiecanych 14. W srodku nocy pomocnik kierowcy nas obudzil stwierdzajac "Bagan" czyli wysiadka. Wg. informacji na dworcu w Yangon autobus mial dojechac okolo 5-6 rano.



Na dworcu juz czekali na nas "taksowkarze" czyli dwukolki i konie do nich. W koncu ktos musi ciagnac woz. Andrzej przeprowadzil dluga rozmowe zanim dowiedzial sie, ze facet reprezentuje konie, a nie hotel. W koncu umowilismy sie na 5.000 Ky od wozu do ktorego oprocz woznicy moga wsiasc max. 3 osoby za dowoz do hotelu oddlaonego od dworca 7 km.

No to wista wio. I tak jezdzimy i okazuje sie, ze szukamy hotelu w przyzwoitej cenie. W koncu po ok. 30 minutach znalezlismy. Nazywal sie "Prince Guesthouse' . Dwojki z lazienka, sniadaniem (co okazalo sie pozniej) i AC ale bez cieplej wody. Za 15.000 Ky od pokoju. (Za te z ciepla woda placi sie dwa razy tyle). Zanim poszlismy spac byla 4. Wstalismy ok 10.30. Juz czekali na nas, dwie dwukolki , aby zlapac klientow na obwozke po terenie. Stwierdzilismy, ze juz pozno i moze jutro. Poza tym chcieli 18.000 Ky. W koncu oni podwiezli nas za darmo do dworca autobusowego. (i tak w nocy nas z lekka orzneli bo placilismy po 5.000 Ky za 1 dwukolke).

Poniewaz nie mieli klientow wiec sami zaproponowali dyskont dla nas, bez podania ceny. Stargowalismy do 10.000 Ky.

Za te kwote zostal;lismy obwiezieni po pagodach w tzw. "starym Bagan".



Bylo niesamowicie. Pagoda przy pagodzie , wieksze, mniejsze jakie kto chce.

Od nich uslyszalam, ze lacznie w okolicach Bagan jest 2800 pagod. I wiecie co zwykle jestem niedowiarkiem, ale tutaj chyba faktycznie jest ich tyle. I to dla mnie , mimo, ze bylam w Angkor Wat byl szok (no lekki).

 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (33)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (2)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2012-01-22 16:04
1.juz sie bałem "niedowiarku" żeś się nawróciła
2.ciepła woda jest niezdrowa
3.ta matematyka psuje mi radość czytania
 
zula
zula - 2012-02-11 17:20
Miejsce wyjatkowe ...wiadać na zdjęciach !
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0