Geoblog.pl    jowa31    Podróże    SBB czyli Singapur -Birma -Borneo    powrot do Yangonu i ostatnie widoki przed jutrzejszym powrotem do cywilizacji
Zwiń mapę
2012
30
sty

powrot do Yangonu i ostatnie widoki przed jutrzejszym powrotem do cywilizacji

 
Birma
Birma, Yangon
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 14515 km
 
O 14.00 taxi ( 10.000 Ky - ok. 42 zl) ruszamy spod hotelu Bright do Shwe Nyuangun. Tam o 15.15 wsiadamy do autobusu. To bylo wczoraj.
Dzis o 4 w nocy ladujemy na dworcu autobusowym w Yangon.
Kolejna taxi za 7.000 Ky wiezie nas do hotelu Beutyfull Land. Jestesmy o 5.00 rano. Na szczescie dostajemy od razu pokoj. (Rezerwacja od 12.00).

Krotko odsypiamy , a potem w miasto.
Po drodze do pagody mamy ZOO, no to co ? Idziemy
Ptaki fajne, ale klatki ciasne. Najbardziej zal nam sloni, ktore za 2 nogi sa przywiazane lancuchami.
Mnie osobiscie podobal sie niedzwiedz himalajski, taki caly czarny z bialym pasem na podgardlu.
Dosyc duzo ptakow, niestety klatki male.
Fajny zadrzewiony, dosyc duzy teren.

Potem ruszamy do pagody Shweduagon.
Dla obcokrajowcow specjalne wejscie.
Sama pagoda widoczna z daleka bo na niewielkim wzgorzu, no i ten zloty dach. POodobno jest tego zlota lacznie 60 ton, ale kto by to liczyl i wazyl.

Piechota wracamy do naszego hotelu i na obiadek do knajpy obok.
Potem jeszcze idziemy do super marketu, aby zaopatrzec sie w alkohol.
Od jakiegos czasu z piwa przerzucilismy sie na whisky. Bo tansza.
Butelka 0,7 l kosztuje od 1800 Ky czyli tylko troszke drozej niz piwo. ( Najtansze piwo 0,65 l w duzych sklepach po ok.900 Ky. Przewaznie ok. 1300-1500 Ky).
Na dodatek nasz przewodnik o ktorym jeszcze nie pisalam pokazal nam, ze pod zakretka bywaja bonusy. No to kazda butelke whisky sprawdzamy. Kilka razy zalapujemy sie na bonifikate 200- 500 Ky. No i co wypada ja wymienic na kolejna butelke.



CENY
zoo- 2.000 Ky (ok.8.40zl)
pagoda Shweduagon- 4.500 Ky
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (11)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (11)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2012-01-30 13:13
telepatycznie was przywołałem
 
hop
hop - 2012-01-30 13:16
skoro przeżyłyście Birmę to ja już nie wiem......Pakistan,Afganistan,Sudan,Rwanda?
 
zula
zula - 2012-01-30 13:22
...ale jeszcze niech dopiszą jak przeżyły- o zdjęcia nie proszę będzie co robić przed kolejnym wyjazdem do...Rwany ??!! ,
pozdrawiam podróżujących i czytających !
PS . o poranku zimno na -12C lecz słońce
 
zula
zula - 2012-01-30 13:23
oczywiście miało być Rwandy ! :)
 
jowa31
jowa31 - 2012-01-30 13:27
nie mam serca do tut. internetu albo on do mnie, pisalam i zjadlo. Potem , raczej w POlsce po 7 lutym uzupelnienia
 
hop
hop - 2012-01-30 13:30
nie poddawaj sie Pani Kierownik
na Borneo sieć hula jak hula-hop
by nie rzec ,że jak TSUNAMI
 
bocian
bocian - 2012-01-30 13:32
no prosze...wygląda na to,że naród nic nie robi tylko siedzi i czeka na wpisy
 
zula
zula - 2012-01-30 14:06
naród siedzi ,czeka...czyta ...więc naród robi ! :)
 
jowa31
jowa31 - 2012-01-30 14:14
i to tyle na dzis, ruszam do kasy- 600 Ky
 
hop
hop - 2012-01-30 14:19
no drodze BLOGERZY
aluzja jest wyraźna
pani kierownik dała do zrozumienia ze zabawa nie jest tania
 
hop
hop - 2012-01-31 16:13
FLASH:
wylądowały w KL
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0