Geoblog.pl    jowa31    Podróże    Raz, dwa, trzy na GOA lecimy...i nie tylko    cows on the beach czyli witaj w Palolem
Zwiń mapę
2012
13
wrz

cows on the beach czyli witaj w Palolem

 
Indie
Indie, Palolem
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 13039 km
 
Nie wiadomo dlaczego ale rano obudzlo mnie slonce i te ptaki za oknem. Spojrzalam na zegarek byla 6.40, poszlam na balkon zapalic, popatrzylam na pyaki, slonce, drzewa i stwierdzilam, ze.. trzeba sie polozyc.
W koncu obudzilam sie i dziewczyny (cos sie znow znarowily, nie chcialy od razu na komende wstac) okolo 9.00.

Potem poszlysmy na sniadanko do okolicznej knajpy.
W koncu okolo 11.00 wyladowalysmy na plazy.
Po 13.00 zeszlysmy z niej na przekaske i male 30 minutowe masaze. Nastepnie przed 16.00 druga runda.
Na plazy przywitaly nas... krowy.
Do sasiadow, ktorzy mieli niedojedzonego arbuza to sie po prostu doczepily na dobre.
Malo tego, ze im arbuza zzarly, to jeszcze im.. nasraly obok legowiska.
W koncu przeniesli sie dalej.

Potem poszlysmy w jedna zw stron skad widac bylo wyspe. Nie dotarlysmy na nia, gdyz po drodze obserwowalysmy rybakow i ich polow.
Rybki, takie z 7-10 cm to doslownie jakby lataly uciekajac z sieci.
Od razu tez towarzystwo ptakow i psow.
Tutejsze psy zywia sie wszystkim. Widzialam jak jedza trawe, , ryby, a takze krowie gowna.

Za to my na kolacje poszlalysmy/ Wielkie tygrysie krewetki, piwko, a na deser "smazone lody" . Pycha, polecam.
Lody byly zapiekane w platkach owsianych i kokosie.
Na dodatek porcja to tylko 60 rs (ok.3.80zl)

Teraz internet (40rs/h)
Jutro ostatni pelny dzien laby
A wieczorem moze na kolacje male rekinki. Jeden, niewielki to koszt ok.450-500rs (ok.30-32zl).
Moze warto sprobowac.
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (6)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (1)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2012-09-13 20:32
jasne
dobre sobie
smazone lody
juz lece do LIDL-a
usmaze cała paczkę
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0