Geoblog.pl    jowa31    Podróże    P jak Peru i B jak Boliwia czyli Hola Jola!!!    Oruro
Zwiń mapę
2013
29
kwi

Oruro

 
Boliwia
Boliwia, Oruro
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 14333 km
 
W nocy o 3.00 nasz autobus, a my w nim dotarlismy do Oruro.
Wlasciwie to wzielismy noclegi w 2 otwartym hotelu. Reszta pozamykana, albo zajeta.
Hotel nazywa sie Villafuerte. Lezy przy glownej ulicy , ktoregos tam Augusta. Przez srodek jezdni ciagna sie szyny kolejowe.
Pierwsza rzecza jaka zrobilysmy to byla kapiel.
Po niej juz tylko spac.

Wstalysmy ok.11.00. Gsy sie obudzilam patrze na swoj zegarekm a tam 4.30. Mysle, za oknem jasno wiec pospalysmy niezle, ale nie!!!
Okazalo sie, ze zegarek stanął. Marzeny pasek zerwany wiec praktycznie bez zegarka, a tylko te w komorkach.

Kawa, a potem do centrum. Niedaleko.
Polazilysmy po ulicach, placach, troche sklepach.
Kilka minut przed 15.00 bylysmy w Muzeum Simona I. Patiño. Ale nas nie wpuscili, przynajmniej od razu. Trzeba bylo czekac do 15.00.
Sympatyczny pan oprowadzil nas po wnetrzach domu tutejszego milionera.
Wnetrza trzeba przyznac bogate. Wszedzie meble, obrazy, lampy, instrumenty z przed 1-2 stuleci. Dobrze zachowane i utrzymane.
Oczywiscie bylismy jedynymi zwiedzajacymi. Jeden minus to niestety nie mozna bylo robic zdjec.

Potem obiadek, pyszna ryba zjedzona w okolicach Mercado.

Jutro jedziemy wygrzac cielska do Obrajos. To cieple zrodla ok.25 km od Oruro. (Marzena jedzie wyprobowac nowy kostium).

Baterie do zegarka znalazłam na stoisku na markecie. To znów mamy "czasy"


CENY
2 Bs - 1 h internetu
8 Bs- wstep do ww. muzeum,
25 Bs - trucha (ryba) z dodatkami w restauracji
10 Bs - kawa + ciastko - cos w rodzaju drozdzowki z serem,
10 Bs - bateria do zegarka (z wymianą),
50 Bs- okulary p-słoneczne w sklepie optycznym
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (18)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (6)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2013-04-30 05:12
aaaaaaaaaaaaaaa...jednak czasem wode lubicie...
 
hop
hop - 2013-04-30 05:13
o la,la,....boliwijski kostium...zerwany pasek..nieżle nieżle...
 
hop
hop - 2013-04-30 05:14
ze o wczesniejszych francuzach i whisky nie wspomne.....2 x pieknie
 
zula
zula - 2013-04-30 06:39
...i jak tu się nie śmiać gdy czy ta się Hop !
Odpoczywajcie , pływajcie i łapcie promyki słońca to przecież URLOP !
pozdrawiam
 
magda
magda - 2013-05-06 10:31
Marzenka idzie sie kąpać, o reszcie nic nie było
 
zula
zula - 2013-05-15 05:47
...a teraz gdy patrzę na zdjęcia - znowu podziwiam i..."zazdroszczę"
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0