Geoblog.pl    jowa31    Podróże    NZ czyli Nowa Zelandia albo ... i nie nowa    Barcelona po raz 2 w tym roku czyli jesteśmy w drodze

Barcelona po raz 2 w tym roku czyli jesteśmy w drodze

Hiszpania
Hiszpania, Barcelona

No i stało się!!!
Wylądowałyśmy w Barcelonie planowo. Ale to jeszcze nic, gdyż już w Berlinie okazało się, że Paulina jeszcze nie latała samolotami!
Jednym słowem straciła dziewczyna dziewictwo,jakby nie patrzeć.Zniosła to dzielnie, posadzona przy oknie, aby w razie jakiegoś " haftu" otworzyć okno i zwracać na zewnątrz ;-)
A krótko przed lądowaniem nieźle nas wytrzęsło.

Na starym bilecie T10 wsiadłyśmy w pociąg. Młodzież dokonała zakupu nowego biletu. Do pociągu wsiadłyśmy razem,ale laski wysiadły wcześniej, gdyż załapały się ze swoim hostem na jakąś wystawę.
My wysiadłyśmy na przystanku Gracia,skąd ruszyłyśmy z kopyta na ul. Deputatio gdzie nasz hostel.

Przywitała nas sympatyczna pani, dała mapkę, kod do WI FI, dzięki czemu teraz mogę sobie popisać siedząc na małzeńskim łożu, które dzielę dziś w nocy z Marzeną.

Po zostawieniu bagaży z kopyta ruszyłyśmy na Ramblę. Tradycyjnie podziwiając mijane budynki. Architektura tu piękna, nie da się ukryć.
Gdy wyszłyśmy zaczęło kropić. Ale nas to nie ruszało, tyle,że potem zaczęło lać.

W związku z czym za dużo dziś nie zobaczyłyśmy. Nadrobimy to gdy będziemy wracać.

Co do hostelu to mały, mieści się w jednej z tych secesyjnych kamienic. W sali śniadaniowej pięknewykusze, okna z witrażami.
Pokój nieduży ale czysty i... ma mini balkon, gdzie możemy bezkarnie palić. Wieczorem ruszyły kaloryfery co jest o tyle istotne, że mamy gdzie wysuszyć przemoczone z lekka kurtki i buty.

No a nasze bagaże czyli duże plecaki mają od 12,9 do 14 kg. Największy Malwy, najlżejszy Pauliny.

bilet T 10 - na wszelkieśrodki komunikacji, 10 przejazdów- 9,80 E,
piwo Miguel, 0,5 l-0,90 E ( w sklepie u Hindusa) czynnym nawet po 21.00

hop - 2013-11-17 16:36
wyladowaly.Barca ich.wszystko planowo

hop - 2013-11-19 11:17
no no no...jestem pod wrazeniem..."utraty dziewictwa" przez Paulinke...ale pozostajac w konwencji okreslen mozna stwierdzic ,ze od razu "postanowiala zostac nierządnicą" uwzgledniajac ilosc lotów,kilometrów,ladowań,startów i linii lotniczych wszelkiej maści hehehehe.GRATULUJE :)

hop - 2013-11-19 11:21
o jezusiczku przenajświetszy...porzućmy szybko jednak to nazewnictwo i te metafory lotniczo-defloracyjne .wszak w gronie wedrowniczek jest stewardesa latajaca zawodowo

zula - 2013-11-19 11:36
...warto się cofać ...czasmi ...uśmiałam się z komentarzy!