Geoblog.pl    jowa31    Podróże    Tralala będą kraje nowe dwa czyli Chorwacja (Dubrownik) i Czarnogóra    Bar wzięty! i droga do Starej Masliny
Zwiń mapę
2015
18
sie

Bar wzięty! i droga do Starej Masliny

 
Czarnogóra
Czarnogóra, Bar
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 1373 km
 
Około 11.30 jesteśmy na kolejnej kwaterce.
Szybkie "rozbicie namiotów" czyli przebranie się w stroje kąpielowe i na plażę.
Plaża długa i kamieni kupa. Kamień przy kamieniu i kamieniem pogania. Ale co to dla nas. Do ciepłej wody, dla ochłody wchodzę i wychodzę na czworakach, po tych cholernych kamieniach.
Dziewczynom idzie to trochę lepiej.

Wracamy na kwaterkę, Szybki prysznic i w miasto.Trzeba przyznać, że Bar jest przestrzenny i nowoczesny.
Najpierw jedzonko, a potem za 4 Euro facet zgodził się zawieźć nas do Starego Baru.

Fajny ten Stary Bar. Oczywiście za murami, ale nie jest odrestaurowany, poza nielicznymi wyjątkami. W nocy cały podświetlony.
Tak sobie chodzimy i podziwiamy. Oczywiście zdjęcia też robione.

Potem już na nóżkach schodzimy na dół wśród straganów i knajp. Jeszcze sok z pomarańczy. Fotka dla kotka, a może dla nas.

Zaczynamy szukać Starej Masliny. Ma prawdopodobnie 2 tysiące lat. To drzewo oliwne.
Idziemy jakimś zadupiem, co chwilę pytając o drogę.Brak jakichkolwiek oznakowań.
Już chcemy zrezygnować, ale jeszcze idziemy.
W końcu jest.
Jeszcze tylko bileciki, które pani potem odpracowuje robiąc fotki z kilku aparatów.

Jutro rano wyjazd z Baru o 5.30 rano. Umówiliśmy się, że facet który wióżł nas do Starego Baru zawieizie nas i na dworzec. Za jedyne 5 Euro.
Teraz możemy spokojnie spożyć piwko, a potem spać


CENY
2 Euro/osoba - wstęp do Starego Baru
1 Euro/os.- bilet wstępu do Starej Masliny,
2 E - sok świeży z pomarańczy, niecała szklanka
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (20)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (2)
DODAJ KOMENTARZ
hop
hop - 2015-08-19 21:35
perfekcyjny plan i jego wykonanie z imponujacym wieczornym finiszem
 
zula
zula - 2015-08-19 21:43
Podoba mi się tam a zdjęcie starego drzewa oliwnego niesamowite!
 
 
jowa31
Jolanta W.
zwiedziła 56% świata (112 państw)
Zasoby: 910 wpisów910 2595 komentarzy2595 6157 zdjęć6157 0 plików multimedialnych0